عکس| خونریزی و خشونت شدید در فوتبال زنان ایران

با گذشت 14 هفته از لیگ برتر بانوان، هر هفته خشونت در لیگ بیشتر می شود. این هفته که دیدارهای روز دوشنبه 23 اسفند برگزار شد، سه بازیکن طی 5 بازی به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شدند.

تصویر خونریزی و خشونت شدید در فوتبال زنان در ایران

سیمارتیکل:

در دیدار آوا و پالایش گاز ایلام، سپیده فلاحی بر اثر برخورد با مدافع حریف هنگام زدن ضربه سر به شدت مصدوم شد. در این صحنه فلاحی برای ضربه زدن به سر به هوا می پرد و بازیکن آوا با یک بازی بسیار خطرناک با کف استوک به پیشانی این بازیکن می زند. نکته عجیب در این سناریو این است که داور خطا اعلام نمی کند و به بازیکن مهاجم هشدار می دهد که اعتراض کند. فلاحی اما به دلیل خونریزی شدید راهی بیمارستان شد و این بازیکن از ناحیه پیشانی خود بخیه زد.

در دیگر بازی بانوان این هفته مقابل پیکان و ملوان انجلی، برخورد این دو بازیکن منجر به شکستگی بینی مریم رحید بازیکن ملوان شد و این بازیکن نیز راهی بیمارستان شد. در جریان بازی استیس کاران فارس و کانی کردستان، فاطمه جاویدان نجیر بازیکن تیم استیس کاران از ناحیه سر دچار مصدومیت شدید شد و این بازیکن نیز راهی بیمارستان شد.

اگرچه فضای رسانه ای فوتبال بانوان حرفه ای نیست و اتفاقات لیگ برتر بانوان بازتاب کافی رسانه ای ندارد. خبر مصدومیت شدید سه بازیکن در 5 بازی و اعزام این بازیکنان به بیمارستان نشان از اوج خشونت در این لیگ دارد. این امر به این دلیل است که کمتر شاهد این اتفاقات در لیگ برتر مردان هستیم که باید دلیل نظارت بر مسابقات فوتبال مردان باشد.

تصویر خونریزی و خشونت شدید در فوتبال زنان در ایران

تصویر خونریزی و خشونت شدید در فوتبال زنان در ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| خونریزی و خشونت شدید در فوتبال زنان ایران" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| خونریزی و خشونت شدید در فوتبال زنان ایران"، کلیک کنید.