واکنش رسمی باشگاه استقلال به شایعات بازگشت فرهاد مجیدی

واکنش رسمی باشگاه استقلال به شایعات بازگشت فرهاد مجیدی

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت:

«در شرایطی که شاگردان جاوید نکونام به شایستگی در بالای جدول قرار دارند و کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم و باشگاه، کاملاً آرام و به دور از هر تنشی، تمام حواسشان به موفقیت و ثبات است. رهبری استقلال اکثر آبی پوشان هواداران فهیم را رها می کند تا همه چیز را راضی کنند، رفته اند، برخی شایعه تغییر احتمالی کادر فنی را مطرح کرده اند و دروغ های بزرگی در مورد مذاکره باشگاه با سایر گزینه ها به قصد از بین بردن تمرکز استقلال می گویند.این افراد دشمنی شان با استقلالی ها به هواداران ثابت شد، پس از ناکامی در افزایش سوءتفاهمات درون باشگاهی، حاشیه های جدیدی آغاز شد و مدعی شد که باشگاه استقلال با گزینه دیگری برای سرمربیگری مذاکره کرده است.

باشگاه استقلال با آرزوی موفقیت برای تمامی مربیانی که برای سربلندی استقلال زحمت کشیده اند، به صراحت اعلام می کند که با جواد نکونام سه ساله قرارداد دارند و هیچ برنامه ای برای تغییر سرمربی و کادر فعلی ندارند.

ضمناً باشگاه استقلال از رسانه های محترم می خواهد که با توجه به قرارداد سه ساله استقلال و جاوید نکونام از گمانه زنی در مورد آینده نیمکت استقلال خودداری کنند و از قرار دادن پیشکسوتان استقلال در مقابل یکدیگر خودداری کنند.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش رسمی باشگاه استقلال به شایعات بازگشت فرهاد مجیدی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش رسمی باشگاه استقلال به شایعات بازگشت فرهاد مجیدی"، کلیک کنید.