آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور در روز شنبه

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور در روز شنبه

معاون رسانه ای وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد تصمیم گیری در مورد تعطیلی یا غیبت مدارس به استان ها واگذار شده است. در این گزارش آخرین وضعیت تعطیلی مدارس هر استان در روز شنبه 21 اسفندماه اعلام شد.

به گزارش سیمارتیکل، مصطفی پردلی با انتشار ویدیویی از حضور مردم استان فارس در شعبه اخذ رای در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: وی غایب بود.

وی درباره غیبت از تحصیل در سایر استان ها نیز نوشت: در سایر استان ها نیز در شرایطی مشابه این اتفاق می افتد که اعلام موضوع به استان واگذار شود.

وضعیت تعطیلی مدارس استان تهران

سید عباس زهری رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تمامی مدارس استان تهران فردا تعطیل است.

وضعیت تعطیلی مدارس استان فارس

فرشید قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: کلیه کلاس های درسی مدارس سراسر استان فارس به صورت آنلاین در روز شنبه 21 اسفندماه در شبکه شاد برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم از شعب اخذ رای و نظر مساعد استاندار فارس، تمدید مهلت رای گیری، تمامی فعالیت های مدارس استان به صورت آنلاین (مجازی) و از طریق شبکه شاد برگزار می شود. . . مقرر شد تعداد زیادی از کارشناسان آموزش و پرورش در میان کارگزاران اخذ رای و تعداد زیادی از مدارس نیز شعب اخذ رای باشند و شمارش آرا احتمالا تا ساعات اولیه فردا شنبه 21 اسفندماه ادامه خواهد داشت. .

تعطیلی مدارس استان کرمان

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی کلیه مدارس استان کرمان خبر داد. وی در این خصوص گفت: با توجه به درگیر شدن 1300 مدرسه در حوزه رای گیری و تعداد زیادی از همکاران ما در روند انتخابات، تمامی مدارس استان کرمان فردا تعطیل است.

وی گفت: با توجه به مشارکت خوب مردم استان کرمان در شعبه اخذ رای، تعداد زیادی از مدارس نیز در حوزه اخذ رای حضور داشتند، تعداد زیادی از همکاران در امر اجرایی و نظارت بر انتخابات و همچنین برودت هوا حضور دارند. در برخی شهرها و مناطق مدارس سه مقطع استان کرمان فردا تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری انجام می شود.

تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با قدردانی از حضور باشکوه همکاران عزیز استانی در انتخابات شورای اسلامی و خبرگان رهبری با توجه به اینکه اکثر فرهنگیان همواره به عنوان عضو در صحنه حضور دارند. در مدارس استان در حال خدمت رسانی به مردم هستند و با توجه به اینکه روند شمارش آرا طولانی مدت پیش بینی می شود، تمامی مدارس روستایی و شهری استان آذربایجان شرقی روز شنبه تعطیل است.

تعطیلی مدارس در استان سیستان و بلوچستان

بر اساس اعلام ستاد بحران استان سیستان و بلوچستان، فعالیت کلیه مدارس مقطع ابتدایی فردا غیبت اعلام شده است. در اطلاعیه ستاد بحران استان آمده است: با توجه به شرایط جوی (برودت در شمال استان و جاری شدن سیل و آبگرفتگی در مناطق جنوبی استان) و همچنین استقبال بسیار خوب مردم از شعب اخذ رای و تصمیم شورای نگهبان ستاد بحران استان برای تمدید مهلت رای گیری، کلیه فعالیت های مدارس سراسر استان فردا تعطیل است شنبه 21 اسفندماه به صورت آنلاین (مجازی) از طریق شبکه شاد برگزار می شود.

تعطیلی مدارس استان البرز

مرتضی ولی پور رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: با توجه به برگزاری انتخابات غیرحضوری مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، تمامی مدارس استان در نوبت صبح و بعدازظهر روز شنبه 21 اسفندماه کار خواهند کرد.

وضعیت تعطیلی مدارس در استان خراسان جنوبی

علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: فردا شنبه 21 اسفندماه به دلیل برودت هوا مدارس در دو شیفت غیبت و دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی نیز تعطیل هستند.

وضعیت تعطیلی مدارس در استان خراسان شمالی

محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی از تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در روز شنبه 21 اسفندماه و تاخیر 2 ساعته در آغاز به کار ادارات استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بسیاری از فرهنگیان، دانشگاهیان و مدارس در حال فعالیت هستند. روند برنامه های انتخابات استانی، مدارس و دانشگاه ها فردا شنبه 21 اسفند تعطیل است. هوای سرد نیز بر این تصمیم تاثیر گذاشت.

وضعیت تعطیلی مدارس استان یزد

محمدکاظم رحیمی نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از غیبت مدارس استان تا ساعت 10 صبح روز شنبه 21 اسفندماه خبر داد و تمامی مدارس استان با دو تاخیر شروع به کار خواهند کرد. ساعتی و بیان کرد: به دلیل این همکاری دو سوم جامعه آموزشی استان برای مسیولین اجرایی ستاد انتخابات و فعالیت بسیاری از مدارس استان به عنوان شعب رای دهندگان به تعداد 240 تنها در شهر یزد انجام می شود و خواهیم داشت. شمارش آرا در آینده تمامی مدارس استان فردا شنبه 11 اسفند ماه شروع با دو ساعت تاخیر خواهد بود. و تا ساعت 22 آموزش به صورت حضوری خواهد بود. این تصمیم برای کلیه مدارس ابتدایی نوبت اول و دوم اتخاذ می شود و کلیه خدمات آموزشی و آموزشی در دو ساعت اول آموزش از طریق شبکه شاد ارایه می شود.

تعطیلی مدارس استان کردستان

با توجه به فعالیت تعداد زیادی از فرهنگیان گرانقدر در شعب اخذ رای استان کردستان و با هماهنگی وزرای محترم آموزش و پرورش و کشور و با تصمیم و موافقت استاندار کردستان کلیه فعالیت های مدارس در دو نوبت تعطیل اعلام شد. نوبت صبح و بعدازظهر شنبه 12 مارس.

وضعیت تعطیلی مدارس استان جانجان

مهدی بهرگی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان جانجان گفت: تمامی مدارس فردا در هر دو شیفت تعطیل است. شعبه های زیادی در مدارس راه اندازی شده است و همه مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی در استان فردا تعطیل خواهند بود زیرا آموزش و پرورش بخش مهمی از نیروی انسانی حاضر در رای گیری را تشکیل می دهد.

وضعیت تعطیلی مدارس استان قم

رییس ستاد انتخابات استان قم اعلام کرد: بنا به درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان کلیه مقاطع تحصیلی کلیه مقاطع تحصیلی روز شنبه 21 اسفند تعطیل است.

وضعیت تعطیلی مدارس استان گلستان

سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه شمارش آرا می تواند تا صبح فردا ادامه داشته باشد، اعلام کرد: فردا 21 اسفند ماه 1402 کلیه مدارس استان گلستان در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

وضعیت تعطیلی مدارس در استان خراسان رجوی

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی حسین محمدزاده گنج گفت: فردا شنبه 21 اسفندماه 23 مدارس شهرستان خراسان رضوی تعطیل است.

وی گفت: با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر، فردا شنبه 21 اسفندماه کلیه فعالیت های آموزشی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در 23 شهرستان خراسان رجوی (کلیه مقاطع تحصیلی و همچنین مراکز پیش دبستانی، مهدکودک ها، مدارس استثنایی و زبان ها) انجام می شود. بسته شود مدرسه) به تعویق می افتد و به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار می شود.

وی گفت: فردا تمامی برنامه های آموزش مدارس در شهرهای مشهد، طرقبه شاندیز، رجویه، احمدآباد، چناران، کلات، میان جلگاه، زبرخان، سبزوار، سرخس، فریمان، تربتزم، فیروزه، کاشمر، گناباد، مه ولات. ، بردسکن، تربت حیدریه، خواف، رشتخوار، زاوه، کدکن و جلگه رخ به صورت آفلاین و از طریق پیام رسان شاد برگزار می شود.

وضعیت تعطیلی مدارس استان همدان

رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مدارس استان در صبح فردا خبر داد و گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم از شعب اخذ رای و تمدید مهلت رای گیری با نظر مساعد آنان. استاندار همدان، تمامی مدارس سراسر استان فردا شنبه 21 اسفند تعطیل است. – عملا در نوبت صبح برگزار می شود.

وی با اشاره به غیبت از مدارس در استان همدان تصریح کرد: مراکز سنجش نیز روز شنبه 21 اسفند پس از ورود به مقطع ابتدایی تعطیل است.

وضعیت تعطیلی مدارس استان کرمانشاه

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت و گو با سیمارتیکل، اظهار کرد: رای گیری در تعداد زیادی از مدارس استان در حال انجام است و با توجه به مشارکت تعداد زیادی از فرهنگیان در روند انتخابات، تمامی مدارس استان کرمانشاه در تمامی مقاطع جابجا می شوند. آموزش، هر دو. صبح و بعدازظهر فردا (شنبه) تعطیل است. تعطیلی مدارس شامل تمامی مدارس شهرستان های استان می شود.

وضعیت تعطیلی مدارس استان خوزستان

عبدالله افراضه رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: فردا مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی غایب بوده و فعالیت آنها در قالب سامانه شاد انجام می شود. مشروط به تایید فرماندار و ادارات ذیربط، کارمندان شعب اخذ رای ملزم به حضور در محل کار نمی باشند.

تعطیلی مدارس استان لرستان

رضا اجتی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: مدارس استان شعبه اخذ رای هستند و تعداد زیادی از فرهنگیان لرستانی به عنوان عوامل اجرایی در شعب اخذ رای حضور دارند. در همین راستا با هماهنگی استاندار لرستان و مدیرکل آموزش و پرورش کلیه مدارس استان فردا شنبه 21 اسفندماه در دو نوبت صبح و عصر بر روی سکوی شبکه شاد برگزار می شود.

وضعیت تعطیلی مدارس استان مازندران

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: با هماهنگی وزارتخانه و تصمیم استاندار مازندران تمامی مدارس استان فردا 21 اسفند تعطیل است. نیمی از مدارس مازندران در اختیار شعب اخذ رای است و بخشی از امکانات مدارس به عنوان شعبه اخذ رای در مساجد استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان مازندرانی نیز در جناح انتخابات مشغول به کار هستند، افزود: با ادامه روند انتخابات در 21 اسفندماه نمی توانیم به مدرسه برویم. اگر معلمی در مدرسه یا شهرستانی احساس نیاز کند می تواند به صورت پاره وقت در زمینه سیستم خوشی تدریس کند.

وضعیت تعطیلی مدارس استان کهگیلوه و بویار احمد

مرادعلی پاد معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلوه و بویراحمد از تعطیلی مدارس و ادارات این استان خبر داد و گفت: فردا شنبه 21 اسفند ماه 1402 کلیه مدارس و ادارات دولتی به استثنای دستگاه های خدمات رسان تعطیل است. .

تکمیل می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور در روز شنبه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور در روز شنبه"، کلیک کنید.