همه دستگاه هایی که مجوز کسب و کار صادر می کنند در سامانه آمده اند 

همه دستگاه هایی که مجوز کسب و کار صادر می کنند در سامانه آمده اند 

مشاور وزیر اقتصاد گفت: بستر قانونی برای تسهیل مجوز کسب و کار مصوب مجلس فراهم شده و دولت این موضوع را در اولویت قرار داده است.

حمیدرضا فولادگر – رییس شورای عالی بهبود فضای کسب و کار – با حضور در غرفه سیمارتیکل در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران گفت: در قانون تسهیلات پروانه کسب و کار مجلس یازدهم برای دولت مشخص شد که مجوزها ثبتی است یا ثبتی. مبتنی بر تایید

وی در ادامه افزود: در صورت تایید محوری باید مراحل آن بررسی شود و اگر ثبتی است در سامانه قرار گیرد که در آن زمان مجوز صادر می شود. خوشبختانه با اقدامات و اقدامات انجام شده تقریبا تمامی دستگاه هایی که مجوز صادر می کنند وارد سامانه می شوند.

فولادگر در خصوص نهادهایی که زیرساخت های لازم را فراهم نکرده اند، تصریح کرد: در این مورد باید دو تا سه گام برداشته شود. قانونی که مجلس باید می کرد و قانونی که مجلس یازدهم برای تسهیل مجوزهای کسب وکار تصویب کرد، مبنای قانونی قرار داد و دولت این موضوع را در اولویت قرار داد. هنوز دستگاه هایی هستند که باید تست شوند. اول اینکه برخی از آنها مراکز نظارتی صادر می کنند، اما برخی از سازمان ها مبتنی بر تایید هستند.

رییس شورای عالی بهبود فضای کسب و کار همچنین گفت: خلاهای قانونی وجود دارد، در صورت وجود مشکل به دولت اطلاع دهند. اقدام دیگری که انجام شد این بود که طبق ماده 30 قانون، گفته شد همه دستگاه های اجرایی باید هر قسمت از نامه را که مربوط به فضای کسب و کار است وارد سامانه کنند و آیین نامه آن را در دولت تصویب کنند.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همه دستگاه هایی که مجوز کسب و کار صادر می کنند در سامانه آمده اند " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همه دستگاه هایی که مجوز کسب و کار صادر می کنند در سامانه آمده اند "، کلیک کنید.