اجرای برنامه «سلامت خانواده» در 195 شهرستان / درمان رایگان سرطان، از اهداف وزارت بهداشت

اجرای برنامه «سلامت خانواده» در 195 شهرستان / درمان رایگان سرطان، از اهداف وزارت بهداشت

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح «سلامت خانواده» در 195 شهر کشور، بر اولویت دادن به سلامت بر درمان تاکید کرد.

به گزارش سیمارتیکل، حجت الاسلام والمسلمین دکتر بهرام عین اللهی تکلید در دیدار با آیت الله نوری همدانی در خصوص فعالیت های وزارت بهداشت دولت سیزدهم، اجرای برنامه ملی سلامت خانواده و کنگره بین المللی سلامت خانواده در اسفندماه سال جاری بحث و تبادل نظر کرد. امسال در تهران گفت: برنامه ملی سلامت خانواده مرکز و سرپرست برنامه وزارت بهداشت دولت مردمی است.

عین اللهی معتقد است که با تامین سلامت خانواده می توان سلامت جامعه را تامین کرد و گفت: این برنامه ابتدا در 59 شهر و سپس در سال 93 و اکنون در 195 شهر اجرا شد و تاثیرات مثبت زیادی در توسعه داشته است. شاخص سلامت

وی با تاکید بر اولویت سلامت بر درمان، توسعه زیرساخت ها، تامین نیروی انسانی و اجرای برنامه های سلامت خانواده را از اقدامات اساسی وزارت بهداشت برای اجرای توصیه های رهبر معظم انقلاب برشمرد. تقویت ساختار شبکه بهداشت و درمان کشور.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، آیت الله نوری همدانی رعایت رهنمودهای بهداشتی و اجرای توصیه های سلامت محور را راهکاری برای ارتقای ظرفیت و عملکرد جامعه دانست و از مناصب عالی یاد کرد. اخلاق و معنویت در سلامت گفت: رهنمودهای سلامت و تقویت حوزه سلامت کلید توسعه پایدار سلامت است.

وی با قدردانی از خدمات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فعالیت های دولت سیزدهم در حوزه سلامت، برای وزیر بهداشت در پیشبرد فعالیت ها در این حوزه و اجرای سیاست های سلامت آرزوی توفیق بیشتر کرد.

همچنین آیت الله ظفر سبحانی، مرجع عالیقدر تقلید عصر امروز در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، توجه صمیمانه خود را به سیاست جوانان جمعیت و تلاش وزیر بهداشت برای تحقق بخشیدن به این امر بیان کرد. نیم. – پروژه های تکمیل شده برای بهبود دسترسی در بخش بهداشت، به ویژه در بیمارستان های بزرگ. مردم از خدمات پزشکی قدردانی کردند.

به گزارش وب دا، آیت الله ظفر سبحانی با تقدیر از خدمات وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، ضمن تاکید بر اجرای موثر برنامه های حمایت از خانواده و جوانان در جمعیت، گفت: برپایی اردوهای جوانان. این اقدام ارزشمند وزارت بهداشت است که اجرای مصوبه آن با جدیت پیگیری شود

دکتر عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به برخی از دستاوردهای وزارت بهداشت در دو سال و نیم اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توانسته ایم ویروس کرونا را کنترل و مدیریت کنیم. که روزانه 700 نفر را در کشور می کشد به طوری که بر اساس تشخیص سازمان بین المللی، ایران رتبه اول پیشگیری و درمان کرونا را در منطقه به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی در دولت مردمی تاکید کرد: علاوه بر تمرکز بر تقویت زیرساخت ها از جمله استقرار 16 هزار تخت جدید بیمارستانی، 308 تجهیزات پیشرفته پزشکی و توزیع در پایتخت است. با اولویت بندی مناطق محروم و انجام 2600 پروژه بهداشتی توانسته ایم به مقام اول علمی در منطقه و رتبه 15 در جهان دست یابیم.

وزیر بهداشت کاهش نرخ رشد جمعیت در سال های گذشته را مهم ترین تهدید برای کشور برشمرد و بر پنجره 5 ساله جمعیتی تاکید کرد: خوشبختانه کمپ جوانان جمعیت راه اندازی شده است و وزارت بهداشت و تاکنون 20 جلسه این قرارگاه به تصویب رسیده و موثر بوده ایم و معتقدیم وزارت بهداشت می تواند نقش راهبردی در رشد و تولید جمعیت داشته باشد.

در این جلسه دکتر عین اللهی همچنین با ایجاد صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج، 12 هزار میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته و امسال، پوشش بیمه ای رایگان 5 دهک درآمدی، تکمیل و افتتاح چندین بیمارستان بزرگ در تهران و کشور را تامین کرد. اجرای موفق کمپین ملی سلامت آمیز، ایجاد 70 مرکز درمان ناباروری سطح 2 و اجرای برنامه ملی بهداشت خانواده و سیستم ارجاع به عنوان بخشی از دستاوردهای وزارت صحت دولت مردمی.

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که عصر امروز به منظور دیدار با علما و مراجع عظام تقلید به شهر مقدس قم سفر کرده بود، حجت الاسلام و المسلمین سید جاوید شهرستانی با حضرت آیت الله العظمی دیدار و گفتگو کرد. نماینده سیستانی در کشورمان.

به گزارش وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در این دیدار با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر دولت مردمی در بدو شروع کار و توجه ویژه ایشان به حوزه سلامت و پیشگیری، به تغییر رویکرد این وزارتخانه اشاره کرد. از درمان محور تا پیشگیری محور و مرتبط با سلامت: طی دو سال گذشته 2664 پروژه بهداشتی در سراسر کشور با اولویت مناطق کم برخوردار انجام شده است.

وزیر بهداشت از تکمیل 1800 طرح سلامت دیگر تا پایان دولت سیزدهم خبر داد و افزود: در دو سال گذشته 4 هزار و 300 پرستار و 6 هزار و 500 بهورز در طرح های سلامت مشغول به کار شده اند. از سوی دیگر 500 دستگاه خودرو برای مناطق تپه ماهور و دورافتاده و 5400 دستگاه موتورسیکلت برای حوزه سلامت اختصاص یافته است.

وزیر بهداشت، پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان را از مهم ترین برنامه های وزارت بهداشت دانست و خاطرنشان کرد: سرطان قابل پیشگیری است و کمپین ملی سلامت در مرحله بعدی برای پیشگیری و تشخیص زودهنگام اجرا می شود. از سرطان

V وی درمان رایگان سرطان را یکی از اهداف وزارت بهداشت برشمرد و یادآور شد: تمام تلاش ما این است که دسترسی مردم به خدمات درمان سرطان افزایش یابد و در ماه های اخیر چندین دستگاه پیشرفته و جدید درمان سرطان در سراسر کشور توزیع و نصب شده است که آخرین نمونه آن هفته گذشته در جاهدان راه اندازی شد.

وزیر بهداشت در ادامه اجرای کمپین ملی سلامت با مشارکت 46 میلیون نفر، شناسایی 880 بیمار جدید مبتلا به فشار خون و 460 هزار دیابت در کشور، اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع را ادامه داد. تقویت پوشش همگانی بیمه سلامت، اجرای قانون تکلیف جوانان، توزیع 308 دستگاه شامل تجهیزات سنگین و سرمایه ای پزشکی، افتتاح 16 هزار تخت جدید بیمارستانی و تقویت دیپلماسی سلامت از جمله این تقویت ها بود. دستاوردهای وزارت بهداشت در دو سال اخیر را عنوان کرد و گفت: در اسفندماه کنگره بین المللی ارجاع سلامت خانواده و نظام با حضور 20 وزیر بهداشت از کشورهای مختلف و دستاوردهای اجرایی در تهران برگزار می شود. این برنامه کشور در کنگره مذکور ارایه خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، حجت الاسلام شهرستانی نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش های وزیر بهداشت و گام های تحول آفرین این وزارتخانه، آخرین وضعیت ساخت بیمارستان خیریه قومه نور را تشریح کرد. حکومت مردم به ویژه در مواقع محرومیت.

بیمارستان نور تحت پوشش دفتر آیت الله سیستانی قم با ظرفیت 506 تخت در مساحت 80000 متر مربع و زیربنای 240000 متر مربع با 70 درصد پیشرفت فیزیکی و درمانگاه در فاز اول در حال ساخت است. این بیمارستان تخصصی تابستان سال آینده تکمیل و آماده افتتاح می شود.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای برنامه «سلامت خانواده» در 195 شهرستان / درمان رایگان سرطان، از اهداف وزارت بهداشت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای برنامه «سلامت خانواده» در 195 شهرستان / درمان رایگان سرطان، از اهداف وزارت بهداشت"، کلیک کنید.